Dirty Dingus Magee
It's kind of a western. He's sort of a cowboy. Frank Sinatra stars as Dirty Dingus Magee, a smalltime con man, would-be thief and wanted outlaw. But much to his chagrin, the reward for his capture is too small for anyone to bother chasing him . . . and he gets stranded in a nowhere town run by the local madam.