Divertimento
Classical symphonic music is everything for 17-year-old Zahia Ziouani and her twin sister, Fettouma. Nevertheless, living in underprivileged Parisian suburbs in 1995 with their Algerian background, they struggle arduously to approach their dreams - becoming an orchestra conductor and a cellist. Driven by determination, passion, and courage, they create their own orchestra, Divertimento. It will be a game-changer.