E.L.E
As what appears to be an extraterrestrial threat looms over the Earth, a U.S. Nuclear missile base finds itself cut off from communciations after receiving orders to launch warheads at Washington D.C. Feel the tension in the base reach boiling point as the camera never cuts away from the action in this continually-shot, uninterrupted, exciting thriller!