Englebert Humperdink: Live
Engelbert Humperdinck is a legend in the music industry, selling well over 130 million records, including 64 gold and 23 platinum sellers. Celebrating 35 years in the business in 2002, with four Grammy nominations, a Golden Globe award and a star on the Hollywood Walk of Fame, he has recorded everything from the most romantic ballads to movie theme songs, disco and rock. His unique voice and se...