Euforia
A visual and sound journey through the Pacific coast. For two years, Alejandro Maytorena and Octavio Coutiño traveled to the shores of Oaxaca to make their dream come true, creating a film that will highlight Mexican talent. Starring Sebastian Williams, Euphoria is an audiovisual journey along the Pacific coast. They have traveled more than 1,500 kilometers from the inhospitable Islas Marías, the coasts of Michoacan, Colima and Nayarit to Puerto Escondido, Oaxaca. Always in search of perfect waves and working with the conditions that nature has given them that day.