Foals - A Session With Foals
Being from the rain-ridden lands of England, Foals are used to a different kind of festival environment: generally speaking, frontman Yannis Philippakis described them as 'mud and wellies' ordeals. So we're sure they were quite pleased to travel halfway around the world to the California desert to perform for Coachella's music-hungry crowds. Prior to taking to the stage in Indio, however, Foals...