Fukushima: Robots in Hell
On the 11th of March 2011, an earthquake and a tsunami led to to the most serious nuclear accident of the century. On the heels of explosions, radioactivity levels reached record highs. For the first time, thanks to hundreds of hours of footage filmed by robots we can move with the machines and enter into the darkness of the power plant's nuclear reactors.