FURSAT
A young man unearths an ancient relic that lets him peek into the future. In his obsession to control what lies ahead, he risks losing all that matters most in the present. Apple and director Vishal Bhardwaj present “Fursat”, a musical love story. Shot on iPhone 14 Pro.