Fysah - Live at Band in Seattle
Self-described as the black baby of Amy Winehouse and Adele, Fysah’s voice is a delicate combination of soul, pop, and indie rock. Backed by a keyboardist raised in the gospel sounds of the church and a bassist steeped in funk and RNB, the final sound created is rich in emotion and personality.