Gary Moore - Blues for Jimi
Gary Moore was one of the finest guitarists of all time and is one of the few players who could pay homage to Jimi Hendrix's groundbreaking and truly distinctive guitar style. This show from London's Hippodrome in 2007 sees Gary Moore do just that - playing classic Hendrix tracks from Purple Haze to Voodoo Chile (Slight Return) with support from members of the original Experience: Mitch Mitchel...