Gloria!
1800. Mute Terasa is a servant at Venice's Sant Ignazio College, a religious institution for girls overseen by stern priest Perlina. Tasked with only the most menial of duties, Teresa is punished for any form of transgression, but observes the orphanage orchestra from the sidelines, and yearns to take part.