God is Shy
During a train ride, Ariel and Paul pass the time, sketching their deepest fears. Their journey takes an unexpected turn when Gilda, another passenger, intrudes on their exchange. Suddenly, their playful drawings are given a frightening reality by the stranger, darkening the innocence of their game.