Going Bongo
Going Bongo is the first international film to be shot in Tanzania about an American doctor who is eager to impress his boss at his new position at the Beverly Hills medical centre in Los Angeles. After attending a Gala arranged by his boss, he "mistakenly" volunteers to go work in Africa for a month in a hospital that is in bad shape.