Hakubo
Koyama Sachi, a high school girl living in Iwaki City, Fukushima, has been deeply scarred by the Tohoku earthquake of 2011. Since it occurred, she's distanced herself from her friends and family, and shows no interest in people or romance. A violinist since childhood, she's a member of her school's music club and practices every day to prepare for the quartet performance at the school cultural festival. In the midst of all this, she meets Yuusuke, a boy who took refuge in Iwaki after his family was left unable to return home following the great quake, and the two begin to fall in love...