He Never Died
Jack (HENRY ROLLINS) is in a rut. His existence has been whittled down to sleeping and watching TV and he sees the human race as little more than meat with a pulse. When Jack suddenly finds his long lost daughter taken by the city’s crime syndicate, he must combat his inner demons as he embarks on a bloody war path to seek revenge and save her.