Heartthrob
Sam, a troubled high-school graduate, begins seeing brilliant, MIT-bound Henry Sinclair. Although Sam doesn't realise it, Henry is in the grip of an insane romantic obsession, and he will kill anyone who tries to put an end to his romance.