Inherit the Viper
For siblings Kip and Josie, dealing opioids isn't just their family business -- it's their only means of survival. When a deal goes fatally wrong, Kip decides he wants out for good. But his attempt to escape his family's legacy soon ignites a powder keg of violence and betrayal, endangering Kip, Josie and their younger brother.