Interrupted Melody
Eleanor Parker and Glenn Ford star in the moving true story of Australian soprano Marjorie Lawrence in Interrupted Melody. For opera star Marjorie Lawrence (Parker) life seems to be going perfectly--she has career singing all over the world and a husband who adores her. But while touring in South America, Ms. Lawrence is stricken with polio. Now, she must fight first to live, then to regain the use of her body and to resume her live as a world-class diva in this moving musical biography.