It Boy
Alice Lantins is 36 years old. She is beautiful, ambitious and impeccably conscientious - to the detriment of her private life. On paper, she has everything to become the next editor of Rebelle magazine, but she is held back by her uptight image. When attractive, 20-year old Balthazar crosses paths with Alice and the two hit it off, her colleagues' view of her inexplicably changes. Realising that this is crucial to her promotion, Alice pretends to embark on a unlikely love affair. But soon, in spite of her better judgement, she finds herself falling for the carefree Balthazar.