Jaggi
In rural Punjab, a schoolboy’s impotence leads to accusations of being gay, triggering relentless bullying. Amid this torment and dark family revelations, he battles inner demons that push him further on the edge. When pressured into an arranged marriage – he’s forced to make a heartbreaking choice.