Jerztory: How Jersey Shore Changed TV
Jersey Shore changed TV forever, one laundry load at a time. We're heading back to the boardwalk to hear how the iconic show became a cultural phenomenon. It's t-shirt time... to see how Jersey Shore changed TV.