Life As We Know It
After a disastrous first date, the only things Holly Berenson (Katherine Heigl) and Eric Messer (Josh Duhamel) have in common are mutual dislike and their love for their goddaughter, Sophie. When they unexpectedly become her caretakers, Holly and Eric have to put aside their differences and learn to work together for the sake of the child. Juggling competing career and social commitments, Holly and Eric look for common ground while living under the same roof.