MAGIC GIANT - A Baeble NEXT Session
Well, it's officially winter here and I can't help but daydream about warmer weather and pretty flowers that will soon bloom. Speaking of which, If you're anything like me and enjoy pretty flowers and just about anything hippie like, you'll definitely enjoy these guys. Who are the guys I'm referring to, you ask? None other than Magic Giant! Their single 'Set On Fire' sounds like a more folky ...