Making Babies
Katie and John are ready to settle down and have kids but five years later, all they have to show for their efforts is a mountain of negative pregnancy tests. As they run out of traditional options and with their window closing, the couple explores the daunting world of medical, spiritual, and homeopathic methods to conceive a child. MAKING BABIES puts the couple through the ringer of modern infertility treatments and questions whether their marriage can withstand the ultimate test.