Matares
Mona, an 8-year-old Ivorian who fled the Ivory Coast, settled with her mother in Tipasa, an Algerian coastal town known for its Roman ruins Matares. To pay the smuggler who will take her to Italy with her father, Mona sells flowers to tourists.