Men Who Wanted to Climb a Mountain Over 8.000 Meters
This is the story of Raul and Pere, a mountaineer and filmmaker united by a common dream: to climb a mountain higher than 8,000 meters for the first time. For months, they travel the Himalayas in search of life experiences.