Mickey's Steam Roller
Mickey Mouse is driving a steamroller when his rambunctious twin nephews, Morty and Ferdie Fieldmouse, accompanied by Minnie, stroll by. While Mickey flirts with Minnie, the twins hijack the machine and set out on a path of destruction.