Mimetic
Mimesis is the ability that some animals posses to avoid being seen. Behavior like this is considered to be exclusively an animal characteristic, but can also be found in human society. Who among us has not tried to go unnoticed at least once? This documentary captures the most amazing means that living beings use to hide themselves.