Mojin: The Lost Legend
Some people have a special gift. They're able to travel between the realms of the Living and the Dead...and Tomb Raiding can mean Big Business. Welcome to the world of the Mojin. Based on the #1 Bestselling series of novels and starring Shu Qi, Chen Kun, Angelababy, and Huang Bo, MOJIN: THE LOST LEGEND pits a trio of legendary grave robbers against scholars, rivals, and the law – until an offer from a mysterious stranger tempts them into one last heist…an adventure that will test their skills, their friendship, and ultimately – their mortal souls.