Monkey Mayhem
Monkeys are some of the most evolutionarily successful species on the planet, from Japanese snow monkeys to African baboons. Loveable, aggressive, and full of mischief, our distant cousins have much in common with us. Swinging through our primate family tree quickly reveals the diversity.