Mr. KK
A trainee doctor called Vasu relocates to Malaysia with his pregnant wife; a strange man is admitted to his hospital after an accident, and he is later identified as KK, one of the most wanted murderers in Malaysia; Vasu's wife is kidnapped and a demand to make KK leave the hospital is given.