Mr. Monkey, Monkey Mechanic
Join Mr. Monkey, Monkey Mechanic, as he repairs a whole new bunch of vehicles for even more animal friends! Once Mr. Monkey gets behind his work bench, he'll find a fun and creative way to solve all his visitors' vehicular troubles, with the help of his trusty monkey wrench!