My Hittas 2: Revenge in Blood
After losing his father and attaining his murderous hit man business Angel Foster (Kevin Maxx Pain Caldwell) and His sister Amill (Kerecia Loving) are faced with the demons of his fathers past in this bloody sequel where revenge sets the tone.