Mystery Signal from Space
Deep in the mountains of West Virginia, the Green Bank Observatory has been receiving a mysterious signal from deep space. Could this be a message from an advanced civilization, or is it a much stranger and violent occurrence? Visit the largest steerable radio telescope on the planet for answers.