Niki
1952: Fleeing an oppressive America in the throes of McCarthyism, Niki and her husband Harry arrive in Paris ready to leave their past behind. Overwhelmed by motherhood and working as a model and actress, Niki hopes her bohemian life is enough to fulfil her - or silence the haunting episodes from her childhood.