November
Five days into the heart of the French anti-terrorism services during the hunt for suspects after the 13/11/2015 attacks in Paris. From writer/director Cédric Jimenez (Bac Nord), the all-star thriller NOVEMBER is an edge-of-your seat deep-dive into one of the most incredible manhunts in European history.