O Lado Simples da Vida
An arrogant movie star is busted for speeding in a small Southern town and sentenced to attend Mayberry Fest: a weeklong festival celebrating "The Andy Griffith Show." Immersed in a modern-day Mayberry, he discovers the true meaning of family.