Oh! My Assistant
Struggling to make ends meet, webtoon author Seon Ho (Song Seung Hyun) decided to start creating “19+” titles. However, his erotic comics' success have come at a cost: a complete loss of his libido. Seeking help with his mounting workload, he hires Mu Yeong (Ko Chan Bin), who turns out to be his biggest fan and harbors romantic feelings for him. As their relationship begins to develop, complications arise with Joon Seok (Lee Do Ha), a male acquaintance with a girlfriend who shows interest in Mu Yeong. The tangled dynamics test their connection and Seon Ho’s journey to rediscover his lost passion. This 2023 South Korean film, directed by Ju Seong Min, is an adaptation of the drama series of the same name, based on Mila and Angrymonster's original webtoon.