Other People's Children
40-year-old Parisian high school teacher Rachel loves her life: she's inspired by her work and is close to her friends, and family. When she meets a man in her community guitar class - the recently-separated Ali, Rachel commences a relationship with both him, and his four-year-old daughter, Leila. While Leila already has a mother, Rachel's yearning for a family of her own is only growing stronger.