Pat XO
Follow the remarkable story of Pat Summitt, the winningest coach in NCAA basketball history. This raw, authentic portrait takes the camera from the filmmaker’s hands and places it into those who know her best. With Tyler, Pat’s son, as the lead storyteller, fellow players, coaches and admirers, such as Peyton Manning and Kenny Chesney, provide their own insights into a woman who cared not only about winning, but about elevating her players and her university.