Rhapsody
Academy Award winner Elizabeth Taylor stars as Louise Durant, the beautiful, spoiled daughter of a millionaire, who is used to getting whatever she wants. Now she wants a brilliant, young violin student studying at the Zurich Conservatory of Music--and she doesn't care how many lives she destroys to possess him in Rhapsody.