Rosenthal
Hans Rosenthal was scheduled to host his show, Dalli Dalli, on November 9, 1978, the first anniversary of the pogroms of 1938. The Holocaust survivor found himself in a dilemma and asked for the show to be postponed. But the broadcaster refused.