Rudimental - Live at the Enmore Theatre
Turbo-charging UK soul with surging drum 'n' bass, Rudimental's nine-piece live outfit turned Sydney's Enmore Theatre into a triumphant dance party. When the beat drops on euphoric anthems like ‘Not Giving In’ and ‘Feel The Love’ and the crowd explodes into action, it’s truly exhilarating stuff. Rudimental, live at Enmore Theatre in Sydney, AU. Recorded September 24, 2013.