Rush - Snakes And Arrows Live In Rotterdam
Filmed over two performances in Rotterdam, Holland in October of 2007, Rush's new program Snakes and Arrows Live captures the legendary band in peak form, performing classic Rush material and nine new songs from their critically acclaimed 2007 program Snakes and Arrows. This program includes bonus footage from their 2008 American tour, including 'Ghost of a Chance,' filmed here for the firs...