Salt Cathedral - A Baeble NEXT Session
The magic of Salt Cathedral is the obvious joy that they perform with, which stems from the music but also from their friendship. 'We hang out, we have fun the music is just a byproduct of that,' remarked Nicolas. It means that there's a sense of intimacy to the music, even as it continues to lend itself to something larger than all of us.