Satru
Sub-Inspector Dibakar Singha, known for resolving disputes in Hridaypur with wisdom and logic, is forced to take up arms when mafia-linked extortionist Arjun Sarkar challenges him. Dibakar battles corruption within the police, exposes a DSP mole, and proves Arjun's role in 62 kidnappings. After thwarting a minister's daughter's abduction and killing Arjun, he returns home with Puja.