Scientology
To some, Scientology is a bona fide religion based upon rigorous research and its doctrines are akin to universal scientific laws. But to others, including some former members, Scientology is a cult whose so-called doctrines are nothing more than ridiculous science-fiction stories invented by founder, L. Ron Hubbard. What is the truth about Scientology?