Scooby-Doo
Zoinks! Two years after a clash of egos forced Mystery Inc. to close it's doors, Scooby-Doo and his clever crime-solving cohorts Fred (Freddie Prinze, Jr.), Daphne (Sarah Michelle Gellar), Shaggy (Matthew Lillard) and Velma (Linda Cardellini) are individually summoned to Spooky Island to investigate a series of paranormal incidents at the ultra-hip Spring Break hot spot. Concerned that his frightfully popular resort might truly be haunted, Spooky Island owner Emile Mondavarious (Rowan Atkinson) tries to reunite those notoriously meddling detectives to solve the mystery before his supernatural secret scares away the college crowds. Scooby and the gang will have to overcome their personal differences and forget everything they think they know about fake ghouls and phony creatures to crack the case, save themselves and possibly... the world! Ruh-roh!