Sedna
‘Sedna’ is a film that was shot in Greenland’s Nuuk fjords. On board of “La Louise” a crew of french and swiss skiers sailed along the coast to find unspoilt fresh ski tracks. Throughout the film, the Inuit legend of the goddess Sedna is told to illustrate every aspect of their trip. The team of riders embarked on a great project in search of adventure and the discovery of unknown worlds. A unique experience. Riders: Anne-Flore Marxer, Richard Amacker, Nicolas Boidevézi, Thibaud Duchosal, Phil Meier.