Shining Sonic Beam!
D'Artagnyan goes about her everyday life until she makes a trip to Tokyo. There, she spots Lucy singing alone in the moonlight. Unable to forget the incredible sight, D'Artagnyan's friend Izumo invites her to see a concert featuring the popular Angelic Divas. Little did she know, that experience would completely change D'Artagnyan's life!